Chì industrii utilizanu più batterie di lithium?

Tutti sapemu chì e batterie di lithium anu una larga gamma di applicazioni, allora chì sò l'industrii cumuni?

A capacità, u rendiment è a piccula dimensione di e batterie di lithium-ion li facenu comunmente usati in sistemi di energia di almacenamentu di energia di stazioni di energia, arnesi, UPS, putere di cumunicazione, biciclette elettriche, aerospaziale speciale è parechji altri campi, è a so dumanda di u mercatu hè estremamente considerable.

未标题-1

Spaziu speciale

Cù a crescente maturità di a tecnulugia di batterie di lithium-ion in l'ultimi anni, è ancu di a ricerca di l'eccellenza da parte di diversi fabricatori di UAV in quantu à a prestazione di UAV, a tecnulugia di batterie di lithium-ion hà gradualmente cuminciatu à esse rimessa in opera di novu, è pare avè avutu. inaugurò una altra primavera di sviluppu in u campu speciale.

E batterie di lithium-ion d'altu rendiment è di grande capacità risponderanu ancu più à i bisogni d'energia elettrica di a nova generazione di aerei civili multi-elettrici, riducenu u pesu di l'aviò, è prumove i pruduttori di l'aeronautica civile per aduprà gradualmente per l'illuminazione d'emergenza di l'aeronautica. registratore di voce in cabina di pilotaggio, registratore di dati di volu, alimentazione indipendente di registratore, alimentazione di salvezza o di emergenza, alimentazione principale è alimentazione ausiliaria è altri sistemi di bordu.

u=953812124,2693709548&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG

Specialità

Batterie Lithium-ion in appiicazioni spiciali, u sviluppu attuale focuse nantu à a direzzione di batterie speciale, l'usu speciale cunvinziunali mudernu di batterie di piombo-acidu, ancu s'è a struttura hè simplice, bassu costu, bona prestazione di mantenimentu è altri vantaghji, ma u rendiment ùn hè micca. ideale, i paesi sò attivamente studià batterie lithium-ion à rimpiazzà.

A ricerca spiciali di China nantu à batterie di lithium-ion ùn hè micca male, a Marina hà cuminciatu assai tempu fà in i veiculi sottumarini in miniatura, cum'è e mine di uperazione è altri picculi subacquei submersible lithium-ion power lithium pack, è hà ottinutu successu, ma ancu accumulatu. una ricchezza di sperienza è tecnulugia.

u=384488565,3397177589&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG

Industria di a cumunicazione

Nuvelle batterie di lithium-ion d'almacenamiento d'energia sò state aduprate in u campu di e cumunicazioni per un tempu relativamente longu.L'era di a tecnulugia di l'informatica, in particulare l'avventu di l'era 5G, stazioni basi di cumunicazione sò particularmente impurtanti.A batteria di lithium-ion hè una garanzia d'energia affidabile per stazioni di basa di cumunicazione.Ci sò principarmenti e seguenti applicazioni in l'industria di a cumunicazione: stazioni di basa di tippu esterno, stazioni di basa macro di l'internu è di u tettu limitati in u spaziu, stazioni di cupertura interna / stazioni di fonte distribuite alimentate da DC, stazioni di servitori cintrali è centri di dati, etc.

Comparatu cù e batterie di piombo-acidu, e batterie di lithium-ion ùn cuntenenu micca metalli contaminanti in u prucessu di produzzione è usu, chì hà un vantaghju ambientale naturali.In quantu à u funziunamentu, i vantaghji principali sò longa vita, alta densità di energia, pesu ligeru, etc. Cù a riduzzione cuntinuu di tuttu u costu di a supply chain di a bateria di lithium-ion, u so vantaghju di prezzu diventa più è più prominente, è in u campu. di cumunicazione è di almacenamentu d'energia, a sustituzione à grande scala di e batterie di piombo-acidu o l'usu mistu cù e batterie di piombo-acidu hè ghjustu à u circondu.

Applicazione di una nova fonte di energia di almacenamiento d'energia

Per a Cina, a contaminazione di l'automobile hè diventata sempre più seria, è u dannu à l'ambiente da u gasu di scarico è u rumore hà righjuntu un livellu chì deve esse cuntrullatu è gestitu, soprattuttu in certi cità grande è mediu cù densità di pupulazione è congestioni di trafficu. a situazione hè diventata più seria.Per quessa, a nova generazione di batterie di lithium-ion hè stata sviluppata vigorosamente in l'industria di i veiculi elettrichi per via di e so caratteristiche senza contaminazione, menu inquinanti è diversificazione di l'energia, cusì l'applicazione di batterie lithium-ion hè una bona strategia per risolve a situazione attuale. .

下载

Tempu di Postu: Feb-10-2023