Chì tipu di bateria hè utilizata in a spazzatrice

u=176320427,3310290371&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG

Cumu duvemu sceglie un robot spazzatore di pavimentu?
Prima di tuttu, capisce u principiu di travagliu di u robot spazzatore.In poche parole, u travagliu basu di un robot di spazzatura hè di elevà a polvera, porta a polvera è raccoglie a polvera.U fan internu gira à alta velocità per creà un flussu d'aria, è cù a spazzola o u portu di aspirazione à u fondu di a macchina, a polvera appiccicata in terra hè alzata prima.

A polvera elevata hè rapidamente aspirata in u duttu di l'aria è entra in a scatula di polvera.Dopu à u filtru di scatula di polvera, a polvera ferma, è u ventu pulitu hè scaricatu da a parte posteriore di a presa di a macchina.

Dopu, fighjemu un ochju à quali aspetti specifichi deve esse nutatu quandu sceglite un robot di pulizia di pavimenti!

Sicondu u modu sweeping à sceglie

U robot di pulizia di u pavimentu pò esse divisu in tipu di spazzola è tipu di bocca di aspirazione secondu e diverse manere di pulizziari i rifiuti di terra.

Robot spazzatore di tippu di spazzola

U fondu hè una spazzola, cum'è a scopa chì usualmente usamu, u compitu hè di spazzà a polvera nantu à a terra, per chì l'aspiratore aspirarà a polvera pulita.A spazzola di rulli hè di solitu davanti à u portu di vacuum, chì permette à a polvera di entre in a scatula di raccolta di polvera à traversu u portu di vacuum.

Spazzatrice di tipu di portu di aspirazione

U fondu hè u portu di l'aspiratore, chì travaglia simili à un aspiratore, sughjendu a polvera è a piccula basura da a terra in a scatula di polvera per aspirazione.In generale, ci sò spazzatrici di tipu unicu portu fissu, flottanti di tipu unicu portu è spazzatrici di tipu portu chjucu nantu à u mercatu.

Nota: Se tenete animali peli in casa, hè cunsigliatu di sceglie u tipu di bocca di aspirazione di robot spazzatore.

Sceglite da u modu di pianificazione di a ruta

①Tipu aleatoriu

U robot di spazzatura di tippu aleatoriu usa u metudu di copertura aleatoriu, chì hè basatu annantu à un certu algoritmu di muvimentu, cum'è a trajectoria triangulare, pentagonale per pruvà à copre l'area di u funziunamentu, è s'ellu scontra ostaculi, eseguisce a funzione di steering currispundente.

Vantaggi:prezzu.

Svantaghji:senza pusizziunamentu, nè mappa ambientale, nè pianificazione di caminu, a so strada mobile dipende basicamente da l'algoritmu integratu, i meriti di l'algoritmu determinanu a qualità è l'efficienza di a so pulizia, u tempu di pulizia generale hè relativamente longu.

 

②Tipu di pianificazione

U robot di spazzamentu di u tipu di pianificazione hà un sistema di navigazione di posizionamentu, pò custruisce una mappa di pulizia.U pusizziunamentu di u percorsu di pianificazione hè divisu in trè manere: sistema di navigazione laser, sistema di navigazione di posizionamentu indoor è sistema di navigazione di misurazione basata nantu à l'imaghjini.

Vantaggi:alta efficienza di pulizia, pò esse basatu annantu à a strada di pianificazione per a pulizia locale.

Svantaghji:più caru

Selezziunà per tipu di bateria

A bateria hè equivalente à a fonte di energia di a spazzatrice, u so bonu o cattivu affetta direttamente a gamma è a vita di serviziu di a spazzatrice.L'usu di u mercatu attuale di batterie robot di spazzamentu, pò esse divisu in batterie di lithium-ion è batterie di nichel-idrogenu.

Batteria lithium-ion

I batterie di lithium-ion sò fatti di lithium metal o alliage di lithium cum'è u materiale di l'elettrodu negativu, utilizendu una suluzione elettrolitica non-aqueous di a bateria.Havi i vantaghji di a piccula dimensione è u pesu ligeru, è pò esse incaricatu cumu si usa.

Batteria di nichel-idrogenu

I batterie di idruru di nichel-metallu sò cumposti da ioni d'idrogenu è nichel metalli.E batterie NiMH anu un effettu di memoria, è hè megliu aduprà normalmente dopu chì sò scaricate è poi completamente caricate per assicurà a vita di a bateria.E batterie NiMH ùn sò micca contaminanti per l'ambiente è sò più amichevuli di l'ambiente.Riguardu à e batterie di lithium-ion, a so dimensione più grande, ùn pò micca esse caricata rapidamente, ma a sicurezza è a stabilità seranu più altu.


Tempu di Postu: 11-Jan-2023