Chì sò i prublemi di u riciclamentu di a batteria di litiu?

E batterie usate cuntenenu una grande quantità di nickel, cobalt, manganese è altri metalli, chì anu un altu valore di riciclamentu.In ogni casu, s'ellu ùn anu micca a suluzione puntuale, causanu un gran dannu à u so corpu.Scartipacchettu di batterie di lithium-ionhà e caratteristiche di grande dimensione, alta putenza è materiale speciale.Sottu à una certa temperatura, umidità è pocu cuntattu, sò prubabilmente di brusgià spontaneamente o splode.Inoltre, u disassemblamentu è a stallazione irragionevule pò ancu causà fuga d'elettroliti, cortu circuitu, è ancu u focu.

Hè infurmatu chì attualmente, ci sò dui metudi principali di riciclamentu utilizatibatterie di lithium-ion: unu hè usu in fasi, chì significa chì a bateria usata cuntinueghja à esse usata cum'è fonte di energia in spazii cum'è l'almacenamiento d'energia elettrica è i veiculi elettrichi à bassa velocità;u sicondu hè di disassemble è reutilizà a bateria chì ùn pò più esse usata per u riciclamentu.Certi sperti dicenu chì l'usu graduali hè solu unu di i ligami, è e batterie di lithium di a fine di a vita seranu eventualmente dismantled.

Ovviamente, ùn importa ciò chì aspettu à cunsiderà, una cumpagnia di riciclamentu di batterie di lithium in a migliurà a so tecnulugia di descomposizione hè un must.Tuttavia, l'industria hà dettu ancu chì l'industria di l'informazioni elettroniche di a Cina hè sempre in a so zitiddina, a tecnulugia di u core di ogni ligame ùn hè micca cumplettamente maturu, affruntendu sfide maiò in a tecnulugia, l'equipaggiu è altri aspetti.

U riciclamentu di diversi tipi di batterie rende difficiuli di automatizà u prucessu di dismantling, affettendu cusì l'efficienza.Certi sperti crèdenu chì u riciclamentu di e batterie di lithium-ion face parechje limitazioni per a cumplessità di a so cumpusizioni, è ancu per l'alte barriere tecniche.

Per l'industria di l'usu di a batteria di lithium-ion, a valutazione hè u fundamentu, u disassemblamentu hè a chjave, l'applicazione hè a vita, è a tecnulugia di valutazione di riciclamentu di batterie di lithium-ion hè una basa impurtante per u disassemblamentu, ma hè ancu micca perfetta, cum'è l'. mancanza di metudi di prova non disassemblati per i veiculi d'energia nova, tempu di prova di valutazione longu, efficienza bassa, etc.

U collu di bottiglia tecnicu di e batterie di litiu rifiuti per via di a so valutazione di u valore residuale è di a prova rapida rende difficiule per l'imprese di riciclamentu di ottene i so mudelli di riciclamentu è e dati cunnessi.Senza supportu di dati pertinenti, hè assai difficiule di pruvà batterie usate in pocu tempu.

A cumplessità di e batterie di lithium eliminate hè ancu una sfida maiò per a cumpagnia.A cumplessità di i mudelli di batterie di a fine di a vita, diverse strutture è grandi lacune tecniche anu risultatu in costi più alti è tassi d'utilizazione più bassi per u riciclamentu è u disassemblamentu di e batterie.

Diversi tipi di batterie sò riciclati, chì rende u dismantling automaticu assai difficiule è cusì porta à una diminuzione di l'efficienza di u travagliu.

L'imprese è l'attori di l'industria dumandavanu l'istituzione di un sistema di lithium cumpletu è u sviluppu di standard currispondenti.

Questi prublemi anu causatu u riciclamentu di e batterie di lithium in Cina hè affruntatu à u dilema di "costu più altu di smantellamentu cà l'eliminazione diretta".Tuttavia, certi sperti credi chì unu di i mutivi principali di u prublema sopra hè chì ùn ci hè micca un standard unificatu per e batterie di lithium-ion.Cù u rapidu sviluppu di l'industria di riciclamentu di batterie di litio in Cina, ci hè una necessità urgente di sviluppà novi standard di batterie.

U riciclamentu è l'eliminazione di i pacchetti di batterie di energia di rifiuti implica parechje ligami, chì implicanu a fisica, a chimica, a scienza di i materiali, l'ingegneria è altri campi, u prucessu hè cumplessu è di tempu.A causa di i diversi percorsi tecnichi è i metudi di dismantling aduttati da ogni impresa, hà risultatu in una scarsa cumunicazione tecnica in l'industria è alti costi tecnichi.

L'imprese è l'attori di l'industria anu dumandatu un sistema di lithium cumpletu cù normi currispondenti.Se ci hè un standard, allora ci deve esse un prucessu di dismantling standard.Stabbiliscendu una basa standardizata, i costi d'investimentu di l'imprese ponu ancu esse ridotti.

Allora, cumu si deve esse definitu una bateria standard di lithium-ion ?U sistema standard di tecnulugia di trasfurmazione è riciclamentu di cuncepimentu per e batterie di lithium-ion deve esse migliuratu u più prestu pussibule, e specificazioni standard di cuncepimentu è di smantellamentu per batterie di lithium-ion deve esse aumentate, a prumuzione di i standard obligatorii deve esse rinfurzata, è i standard di cuntrollu currispundenti. deve esse formulatu.


Tempu di Postu: Mar-10-2023