Chì sò e differenze è i scenari d'applicazione di a batteria Li-ion per u putere è a batteria Li-ion per u almacenamentu di energia?

A diferenza principale tràputenza batterie di lithiumèbatterie di lithium di almacenamentu di energiahè chì sò designati è usati in modu diversu.

E batterie di lithium di putenza sò generalmente usate per furnisce una putenza alta, cum'è i veiculi elettrici è i veiculi hibridi.Stu tipu di bateria hà bisognu à avè una alta densità di energia, un altu ritmu di scaricamentu è una longa vita per adattà à i cicli di carica è scaricamentu di alta intensità.

Batterie di lithium per l'almacenamiento d'energia sò aduprate per l'almacenamiento d'energia à longu andà, cum'è i sistemi di generazione di energia solare, sistemi di generazione di energia eolica, etc. Stu tipu di batteria richiede una densità d'energia più alta è un costu più bassu per risponde à i bisogni di i sistemi di almacenamiento d'energia, è di solitu. hà bisognu à avè una vita più longa è un tassu d'autodiscarica più bassu.

Dunque, ancu se i dui tipi di batterie di litiu usanu ioni di litiu cum'è l'elettrolitu, si differenzianu in e specificazioni di cuncepimentu è di prestazione per adattà à diversi scenari d'applicazione.

Batterie di lithium di putenza sò generalmente aduprate in scenarii induve deve esse furnita una alta putenza, cum'è:

1, Cunduce energia per i veiculi cum'è vitture elettriche è vitture hibride;

2, Fonte di energia per i dispositi portatili, cum'è l'arnesi è i droni.

Batterie di almacenamentu di l'energia di litiu sò allora aduprate in scenarii induve u almacenamentu d'energia à longu andà hè necessariu, cum'è

1, Equipamentu di almacenamentu di energia per sistemi di energia distribuita cum'è sistemi di generazione di energia solare fotovoltaica è sistemi di generazione di energia eolica;

2, L'equipaggiu di almacenamentu d'energia in i campi industriali è civili cum'è l'almacenamiento di piccu di a rete elettrica è u putere di salvezza d'emergenza.

Inoltre, cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia è l'espansione di scenarii d'applicazione,putenza batterie di lithiumsò ancu cuminciati à esse aduprati in certi scenarii di putenza più bassa, cum'è casa intelligente, Internet di e cose è altri campi, mentre chì e batterie di lithium di almacenamento d'energia sò gradualmente espansione e so applicazioni, cum'è per l'usu secundariu di veiculi elettrici, lithium-enhanced graphene-enhanced. batterie ioni è altre applicazioni novi materiali.


Postu tempu: Apr-19-2023