I 5 standard più autoritarii per a sicurità di a batteria (standard di u mondu)

Batteria lithium-ioni sistemi sò sistemi elettrochimichi è meccanichi cumplessi, è a sicurità di a bateria hè critica in i veiculi elettrici."Requisiti per a Sicurezza di i Veiculi Elettrici" di a Cina, chì dichjara chjaramente chì u sistema di a batteria ùn deve micca incendià o esplusioni in 5 minuti dopu a fuga termica di u monomeru di a batteria, lascendu un tempu di scappu sicuru per l'occupanti.

微信图片_20230130103506

(1) Sicurezza termale di batterie di putenza

A bassa temperatura pò purtà à un rendimentu di bateria poviru è danni pussibuli, ma di solitu ùn ponenu micca un periculu di sicurezza.In ogni casu, a sovraccarica (una tensione troppu alta) pò purtà à a descomposizione di catodi è l'ossidazione di l'elettroliti.A scaricamentu eccessiva (una tensione troppu bassa) pò purtà à a descomposizione di l'interfaccia di l'elettroliti solidi (SEI) nantu à l'anodu è pò purtà à l'ossidazione di u fogliu di rame, dannendu ancu a bateria.

(2) Standard IEC 62133

IEC 62133 (Standard di prova di sicurezza per batterie è cellule di lithium-ion), hè un requisitu di sicurezza per a prova di batterie secondarie è cellule chì cuntenenu elettroliti alkalini o non acidi.Hè adupratu per pruvà e batterie aduprate in l'elettronica portatile è altre applicazioni, affruntendu i periculi chimichi è elettrici è prublemi meccanichi cum'è vibrazioni è scossa chì ponu minaccia i cunsumatori è l'ambiente.

(3)UN/DOT 38.3

UN/DOT 38.3 (T1 - T8 tests è UN ST/SG/AC.10/11/Rev. 5), chì copre tutti i pacchi di batterie, cellule di lithium metal è batterie per a prova di sicurezza di trasportu.U standard di prova hè custituitu da ottu teste (T1 - T8) cuncintrati in periculi specifichi di trasportu.

(4) IEC 62619

IEC 62619 (Standard di Sicurezza per Batterie Secundarie di Lithium è Pacchetti di Batterie), u standard specifica i requisiti di sicurezza per e batterie in applicazioni elettroniche è altre applicazioni industriali.I requisiti di prova si applicanu à l'applicazioni stazionarie è alimentate.L'applicazioni stazionarie includenu telecomunicazioni, alimentazione ininterrotta (UPS), sistemi di almacenamento di energia elettrica, commutazione di utilità, energia d'emergenza è applicazioni simili.L'applicazioni alimentate includenu carrelli elevatori, carretti di golf, veiculi guidati automatizati (AGV), ferrovie è navi (esclusi i veiculi in strada).

(5)UL 2580x

UL 2580x (UL Standard Safety for Electric Vehicle Batteries), custituitu da parechje teste.

Cortocircuitu di Batteria High Current: Questa prova hè fatta nantu à una mostra completamente carica.A mostra hè cortu-circuitata cù una resistenza di circuitu tutale di ≤ 20 mΩ.Spark ignition rileva a prisenza di cuncentrazioni inflammabili di gasu in a mostra è senza segni di splusione o focu.

Batteria Crush: Eseguite nantu à una mostra cumpletamente carica è simulate l'effetti di un crash di u veiculu nantu à l'integrità EESA.Cum'è cù a prova di cortu circuitu, l'ignizione di scintilla detecta a prisenza di cuncentrazioni inflammabili di gasu in u campione è ùn ci hè nisuna indicazione di una splusione o focu.Nisun gasu tossicu hè liberatu.

Batteria Cell Squeeze (Verticale): Eseguite nantu à una mostra cumpletamente carica.A forza applicata in a prova di compressione deve esse limitata à 1000 volte u pesu di a cellula.A rilevazione di l'ignizione di scintilla hè uguale à quella usata in a prova di squeeze.

(6) Requisiti di sicurezza per i veiculi elettrici (GB 18384-2020)

Requisiti di Sicurezza per i Veiculi Elettrichi" hè un standard naziunale di a Republica Populare Chine implementata l'1 di ghjennaghju di u 2021, chì stipula i requisiti di sicurezza è i metudi di prova per i veiculi elettrici.


Tempu di post: 30-Jan-2023