Prusperità !A nostra cumpagnia hà passatu cun successu a certificazione ISO

Quist'annu, a nostra sucetà hà passatu cù successu a certificazione ISO (sistema di gestione di a qualità ISO9001), chì hè a gestione di a cumpagnia versu a standardizazione, a standardizazione, i normi scientifichi è internaziunali di un passu impurtante, marcà u livellu di gestione di a cumpagnia à un novu livellu!

A nostra cumpagnia lanciarà cumplettamente a certificazione ISO in 2021. Sutta a stretta cooperazione di diversi dipartimenti, a cumpagnia pettinarà u prucessu di gestione pertinenti secondu e esigenze, combina u pensamentu di u sistema cù a situazione attuale di a cumpagnia, è migliurà ulteriormente u livellu di gestione. a cumpagnia.À u listessu tempu, l'urganizazione hà stallatu un gruppu di travagliu speciale, sottu a guida di a cumpagnia di serviziu di cunsulenza di certificazione, a descomposizione di u compitu di auditu di certificazione, è l'auto-correzione strettu di l'auto-esame.

Audit squadra in strettu cunfurmità cù i normi di certificazione sistema di gestione, à traversu l 'accessu situ à i ducumenti, inchiesta, osservazione, campionamentu record è altri metudi, a dirigenza di a cumpagnia, u dipartimentu di u funziunamentu, l'implementazione di u prughjettu hà fattu un auditu cumpletu è strettu.U gruppu d'espertu hà datu l'affirmazioni è l'elogi à ciò chì avemu fattu bè, è hà ancu signalatu i difetti di a cumpagnia in u funziunamentu di u sistema.In vista di e carenze, i dirigenti di a cumpagnia anu attribuitu una grande impurtanza à elli è anu pigliatu l'azzioni pronti per compie a rectificazione.Infine, in ghjugnu 2021, u centru di certificazione cumuna di a Federazione di Pechino di e Cose hà accunsentutu à passà l'auditu senza problemi.

Hè ben cunnisciutu chì e cumpagnie attraversu a certificazione di u sistema ISO beneficianu

1, in cunfurmità cù i normi internaziunali, ponu uttene a "chiave d'oru" per apre u mercatu internaziunale: in u mercatu domesticu pò ancu ottene u "passu" di fiducia di i clienti.Questu hà creatu cundizioni favurevuli per u sviluppu di l'espurtazioni.

2. Hè favurèvule à u sviluppu di u mercatu è u sviluppu di i clienti novi.In u risultatu di a certificazione ISO di trè sistemi, pò simplificà assai u prucessu di fiducia di l'utilizatori.

3, migliurà a qualità generale di l'impresa, l'ambiente, a cuscenza di a qualità è u livellu di gestione, per migliurà significativamente l'efficienza di u travagliu.In u risultatu di "responsabilità, autorità è rilazioni mutuale" sò state espressamente stipulate, u casu di wrangling, mutuale buck-passing pò esse basamente eliminata.

4. U nivellu di cuntrollu di a qualità di u produttu hè statu migliuratu significativamente.Hè tipicu chì u tassu di qualificazione primaria di u prucessu hè in constantemente migliurà è a rata di feedback di u fallimentu iniziale di u cliente hè in diminuzione gradualmente.

5, ghjunghje sin'à benefici ecunomichi, riduce a perdita di qualità (cum'è "trè guarantisci" perdita, rework, riparà, etc.).Interfaccia di gestione mejorata, almacenamentu significativamente ridutta, hà purtatu direttamente benefici ecunomichi oggettivi.

6. Improve a satisfaczione di u cliente.U cuntrollu efficau di tuttu u prucessu di u cuntrattu è u serviziu, in modu di migliurà assai a rata di prestazione di u cuntrattu, migliurà u serviziu, rende a satisfaczione di u cliente significativamente migliorata, per l'impresa per vince una reputazione megliu.

7, favurèvule à participà à l'offerta di prughjetti maiò è a cumpetizione di supportu OEMS maiò.U certificatu di certificazione di u sistema ISO trè hè spessu una cundizione necessaria per l'offerta maiò di u prughjettu è u sustegnu impurtante, è cum'è u limitu di entrata di l'offerta, ma ancu a qualificazione di l'offerta più a basa di riferimentu di l'offerta. l'impresa, è ottene benefici di publicità.

9. Reduce inspezioni ripetuti.Se i clienti ponu esse eliminati da a valutazione in situ di u fornitore.

Tuttu à traversu a certificazione ISO trè sistema di l'impresa, in l'integrazione di u sistema di gestione hà righjuntu u standard internaziunale, chì indica chì l'impresa pò cuntinuà à furnisce i clienti cù prudutti qualificati previsti è satisfactori.

L'auditu hè andatu bè, riflettendu u sistema di gestione perfettu è efficace di a cumpagnia, a capacità di gestione modulare è a capacità di accumulazione di sperienza.A cumpagnia hà da piglià questu cum'è l'uppurtunità di cuntinuà à migliurà è migliurà a gestione di u sistema di l'impresa, è strive à portà u livellu di gestione di a cumpagnia à un novu livellu.


Tempu di Postu: Dec-24-2021