Avvertimentu di l'orgia di l'industria di lithium: più a situazione hè bona, più camminate nantu à u ghjacciu

"Ci hè lithium per andà in ogni locu, ùn ci hè micca lithium inch difficult to walk".

Stu pupulare stems, anchi si ligeramente esageratu, ma una parolla circa u gradu di pupularità di l 'industria di lithium.

Chì ghjè a logica di u big hit ?

Un grande annu per l'industria di lithium

In uttrovi, trè previsioni trimestrali in u periodu di liberazione intensiva, ogni tipu di fondi è apre una onda di trasferimentu di pusizioni.

As di u 21 d'ottobre, Shanghai è Shenzhen anu più di 360 cumpagnie listate divulgate, u rendimentu di più di 90%.Da a distribuzione industria, fotovoltaica, materiali batterie di lithium è altri pista pupulari hè bè allegru, certi prestazioni di l'imprese principali hè particularmente luminoso.

Ningde Times, per esempiu, hè previstu di rinvià un prufittu netu di 16,5 miliardi di yuan à 18 miliardi di yuan in i primi trè trimestri, un incrementu di 112,87% à 132,22% in u listessu periodu di l'annu passatu, superendu u livellu di l'annu passatu. 15,93 miliardi di yuan).

U prufittu nettu di u terzu trimestre attribuibile à a mamma hè previstu di esse trà 8,8 miliardi di yuan è 9,8 miliardi di yuan, un tassu di crescita annu di 169,33% -199,94%.Più di a summa di i primi dui trimestri di questu annu (8,16 miliardi di yuan), earnings ogni ghjornu di circa 100 milioni di yuan.

In più di Ning Wang, Yiwei energia lithium in u listessu ghjornu ancu fora di bona nutizia: u primu prufittu nettu trè quartu hè prevista à 2.437 miliardi yuan - 2.659 miliardi yuan, un aumentu di 10% -20%, u terzu quartu prufittu nettu di 1,082 miliardi yuan - 1,298 miliardi yuan, un incrementu di 50% -80% U terzu quartu rèdditu nettu di 1,082-1,298 miliardi yuan, un incrementu di 50-80 per centu.

14 d'ottobre, lithium leader Ganfeng lithium industria isciutu una previsione di spettaculu: u prufittu nettu hè previstu à 14,3 miliardi yuan - 15,3 miliardi yuan, un annu à aumentu di 478,29% - 518,73%.Frà elli, u prufittu nettu di u terzu trimestre hè previstu per aumentà più di 5,67 volte.

Un altru industria di lithium principali, ma dinù u funziunamentu di "splusivi": i primi trè quarti di prufittu nettu hè previstu à 15,2 miliardi yuan - 16,9 miliardi yuan, un aumentu di 2768,96% - 3089,83%, u terzu quartu prufittu nettu hè previstu à 5 billion yuan -6,5 billion yuan, un aumentu di 1026,10% -1363,92%.

Pienu d'ochji rossi è di festa cullettiva, ci vole à dì chì u 2022 hè un grande annu per l'industria di e batterie di lithium.

In fatti, u mercatu secundariu hè statu prefiguratu.11 d'ottobre, i stocks di lithium anu tiratu rapidamente.À a fine di u ghjornu, l'indici di a bateria di lithium hà aumentatu più di 2 per centu.À mezu à elli, miliardi energia lithium s'arrizzò 6,16%, Ningde Times s'arrizzò 5,97%, u valore di u mercatu torna à u trilione marca yuan.

Daretu à a follia di a nova furtuna di u mercatu di l'energia

Perchè alzà?

Per a crescita di u rendiment, Ningde Times hà dettu chì cù u rapidu sviluppu di a nova industria di l'energia in casa è in l'esteru, u mercatu di e batterie di energia è u almacenamentu di energia cuntinueghja à cresce.A cumpagnia cuntinueghja à lancià suluzioni di produttu principali è rinfurzà i sforzi di sviluppu di u mercatu, accumpagnatu da a liberazione di a capacità di produzzione di u layout iniziale, a produzzione è u voluminu di vendita aumentanu significativamente.

EVERLIGHT hà indicatu chì, da una banda, in u sfondate di un forte aumentu di i prezzi di i materiali principali upstream, hà aghjustatu puntuale u so mecanismu di prezzu di u produttu, è a prufittuità di ogni linea di produttu era megliu riparata;in siconda, l'affari principali di l'affari di batterie si sviluppa bè, è cù a nova fabbrica è a nova linea di produzzione chì entra in u stadiu di produzzione di massa, a scala di spedizione di a cumpagnia cresce rapidamente.

Infatti, benefiziu da u boom di u mercatu ultra-altu, a nova catena di l'industria di i veiculi energetichi inaugura un raru periodu di opportunità.

Sicondu a China Association of Automobile Manufacturers, in 2014, a nova vendita di veìculi energetichi di China era solu 75 000 unità;in 2021, più di 3,5 milioni di unità.Quist'annu, l'Associazione Chinesa di i Fabbricanti di l'Automobile (CAAM) hà elevatu a so previsione di vendita à 6 milioni di veiculi, è hà dettu ch'ella pò esse più elevata dopu.A settembre di questu annu, u tassu di penetrazione di i veiculi energetichi di a Cina hà righjuntu u 31,8 per centu, in crescita di 11 punti percentuali da settembre 2021.

À u listessu tempu, u tassu di penetrazione di i mercati esteri cresce ancu rapidamente.Dati doganali mostranu chì in l'aostu di questu annu, l'espurtazioni di i veiculi di l'energia nova di a Cina hà righjuntu 83.000 unità di 82,3% annu à l'annu, cuntendu 27% di l'espurtazioni totali di vitture in u stessu periodu, un altu record.

Da Aostu 2022, e vendite di veiculi energetichi novi di a Cina anu rapprisintatu circa u 70 per centu di u mondu, diventendu una forza putente chì ùn pò esse assolutamente ignorata.Ricertamenti, i primi cinque saloni di l'auto di u mondu Paris Motor Show, BYD Han, a marca Wei Coffee 01, Ola Funky Cat è altri novi prudutti debutanu, iniziu una nova energia ventu cinese.

Ùn ci hè micca dubbitu chì a Cina hè digià una paleta di ventu impurtante chì guida l'industria globale di i veiculi di l'energia nova.

A cavallu nantu à a dumanda splusiva, i prezzi di u sali di litiu, a materia prima principale per e batterie di energia, anu cuntinuatu à aumentà dapoi u 2021.

U 14 d'ottobre di u 2022, u prezzu di u carbonatu di lithium di a batteria domestica hà righjuntu 526 000 yuan / ton, battendu un record altu, paragunatu à 278 000 yuan / ton à u principiu di l'annu aumentatu da quasi 90 per centu.Paragunatu à u 14 d'ottobre di u 2020, 4,1 milioni di yuan / ton, più in crescita quasi 12 volte.

Up pazza micca solu carbonate di litiu, 14 ottobre 2020 idrossidu di litiu domesticu 4,9 milioni di yuan / ton, 14 ottobre 2022 hà righjuntu 51,75 milioni di yuan / ton.

Sicondu i dati publicati da l'Associu di Shanghai Steel, u 18 ottobre, u carbonate di lithium di a batteria hè rializatu 2.000 yuan / ton, u prezzu mediu di 53,75 milioni di yuan / ton, u carbonate di lithium di qualità industriale s'arrizzò 2.500 yuan / ton, u prezzu mediu di 52,3 milioni di yuan / ton, tramindui battenu un altu record.

Tutti i tipi di fattori aghjunghjenu, l'industria di lithium in situ volanu inseme, i pratichi di a festa di l'impresa, è ancu i bigwigs di l'industria dicenu: tutta l'industria di i veiculi di l'energia nova, sò travagliendu per u "travagliu" di a mina di lithium.

Cumprate + "circle of friends" Perchè cusì disperatu?

Un tempu, l'imprese di l'industria di lithium sò diventate à u turnu a prima spezia di a catena biologica.

Zhongtai Capital direttore Wang Dongwei disse, stimulating i prezzi di minerale di lithium soared ci sò cortu-termine è longu dui fattori.

In u cortu termini, i mutivi di staggione purtatu à a calata di a pruduzzione di Qinghai Salt Lake, accumpagnata da l'impattu di l'epidemie nantu à u trasportu, u rifornimentu di risorse di litiu strettu.L'imprese downstream à a fine di l'annu per ritruvà cù u travagliu, l'accumulazione estensiva, intensificendu a carenza di supply.

A longu andà, i prezzi di lithium sò in crescita per via di u squilibrio trà l'offerta è a dumanda, un prughjettu di risorsa di lithium dura circa cinque anni per compie, mentre chì a dumanda downstream cresce rapidamente, è a capacità immediata di lithium ùn hè micca abbundante.

Attenti à a saturazione di u ciculu Periudu d'oru è u periodu d'invernu friddu

Hè innegabile chì a nova energia hè sempre una pista d'oru di prima classe à u mumentu.

L'analista di l'industria Yu Shengmei hà dettu: s'ellu u futuru prospettive di crescita, o l'attuali boom altu, cumpresa a scala di l'industria, ùn hè micca paragunatu à qualsiasi altra pista.Ma questu ùn significa micca chì u novu mercatu di l'energia ùn hè micca ciclicu, l'industria ùn hè micca saturata.

Nuvellu tassu di penetrazione di u veiculu di l'energia avvicinendu u 30%, i grandi fabbriche di batterie, i pianti d'ospiti è sò stati una grande espansione di a produzzione.Una volta u marghjenu di crescita di u mercatu di vittura hè ridutta, a capacità di pruduzzione di a batteria hè cuncentrata liberazione, u putenziale surplus di saturazione o lascià u mercatu istantaneamente cambià a faccia, è poi falà una piuma di pollo.

U cumpagnu di Keystone Capital Yang Shengjun hà dettu chì a nova pista d'energia in i prossimi anni hè sempre in u periodu di scalata, u più prestu à u 2025 pò usher à u puntu altu di l'industria.Ancu s'ellu pò esse difficiule di cuntinuà à mantene a crescita doppia di l'ultimi dui anni, hè sempre in u stadiu di crescita rapida in generale.

Lonzhong infurmazione lithium ferru phosphate industria analyst Wang Juan disse: u layout attuale di diverse imprese di lithium ferru fosfatatu hè catturà u tempu di catturà u mercatu, ma da parechji mutivi, a maiò parti di u prugressu custruzzione di u dispusitivu sò ritardatu situazione, in u prisente, a prisenza di u mercatu, ma da parechji mutivi, a maiò parti di u prugressu di custruzzione di u dispusitivu hè ritardatu. u cortu-termine tempurale capacità eccessiva ùn cumparisce micca, ma cù a liberazione cuntinuu di a nova capacità di pruduzzione, hè aspittatu dopu à i dui anni dopu, fosfatatu di ferru di lithium pò affruntà situazione eccessiva capacità.

In una parolla, allora a pista di u focu hà ancu un tettu imaginariu, a necessità di esse attenti à troppu, troppu crudu è aggressivu, a perdita di riverenza di risicu.In u passatu, da photovoltaic à tè latte, a pista hè troppu calda da ciò chì ùn hè micca bè.

L'industria di lithium hà sempre un periodu d'oru, ma ùn hè micca luntanu da u periodu di rimpiazzamentu invernale.I praticanti ùn ponu micca tollerà assai intossicazione eccessiva, per ùn parlà micca di a pussibilità di stendu à vince, l'unicu cosa hè di praticà u travagliu internu di qualità, a tecnulugia per creà u travagliu, i fundamenti industriali solidi, a forza anti-risicu cumpleta, hè pussibule di cuntinuà. cresce in modu fermu, in a prossima rimessa à traversu l'inguernu.

Cume hè megliu a situazione, più ci vole à marchjà nantu à u ghjacciu sottile, più campane d'alarme sonanu.Un bang, mi dumandu quanti sognatori ponu svegliate?


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022