Applicazioni di batterie di lithium

A bateria di lithium hè un capolavoru di a nova energia in u XXI seculu, micca solu questu, a batteria di lithium hè ancu una nova tappa in u campu industriale.Batterie di lithium è l'applicazione dibatterie di lithiumsò sempre più integrati in a nostra vita, quasi ogni ghjornu simu in cuntattu cun ella.Quì fighjemu ciò chì l'usu di e precauzioni di batterie di lithium.

L'applicazione di batterie di lithium per via di a so alta energia, alta tensione di bateria, larga gamma di temperatura di u funziunamentu, longa vita di almacenamento è altri vantaghji, utilizati in certi civili picculi elettrici, e batterie di lithium sò largamente usate in l'energia idroelettrica, termica, eolica è solare. stazioni è altri sistemi di energia di almacenamentu di energia;

Postu è telecomunicazioni uninterruptible power supply, oltri arnesi elettriche, biciclette elettriche, motociclette elettriche, veiculi elettrichi, equipaggiu speciale, aerospaziale speciale è altri campi.È cù i so vantaghji unichi di prestazione in l'apparecchi portatili, cum'è l'ordinateur laptop, videocamere, e cumunicazioni mobili sò largamente utilizati.

Cù a carenza di energia è a prissioni di a prutezzione di l'ambiente di u mondu, i pacchetti di batterie di lithium sò oghji largamente utilizati in l'industria di i veiculi elettrici, in particulare l'emergenza di materiali di fosfatatu di ferru di lithium, più per prumove u sviluppu è l'applicazione di l'industria di batterie di lithium.

Batterie di lithiumpò esse usatu cusì largamente in pocu anni per via di sti caratteristiche eccellenti.Attualmente, quasi novanta per centu di i picculi prudutti digitali utilizanu batterie di lithium.

U cambiamentu più ovvi hè u telefuninu, prima chì i nostri telefoni cellulari utilizanu batterie di nichel-cadmiu, avà in fondu tutti i telefunini in u mercatu utilizanu batterie di lithium.È a lista di i veiculi elettrici, spessu diventanu i tituli di a pagina di batterie.Questu mostra ancu chì l'appiecazione di batterie di lithium è batterie di lithium in a nostra vita diventerà più è più larga, ma ancu più è più prufonda.

Precauzioni per l'usu di batterie di lithium

1, i pacchetti di batterie di lithium deve prima nutà chì i fili di cunnessione di a batteria deve esse fermu, deve evitari chì u filu di ramu si tocca à l'altru, se u toccu incruciatu causarà danni à u controller di a bateria di lithium.

 

2, batterie di lithium deve esse usatu in u prucessu di e cundizioni di cuntrollu di temperatura nicissariu, batterie lithium in u materiale isolamentu elettrodu hè prudutti di plastica organica, è ùn deve esse usatu in un ambiente chì supira u limitu temperature.

 

3, batterie di lithium ùn deve esse cumplettamente carica per un bellu pezzu, u almacenamentu longu dopu l'usu hè propensu à u fenomenu di espansione di gas, chì affetta u rendiment di scaricamentu, u megliu voltage di almacenamento hè un pezzu unicu di 3.8V o più, pienu prima di l'usu è dopu aduprà. , pò evità efficacemente u fenomenu di espansione di gas di a batteria.

 

4, batterie di lithium ùn ponu esse shorted à aduprà, ùn pò cumparisce batterie pusitivu è negativu electrode direttamente shorted fenomenu.A cunsiquenza hè chì a valvula a prova di splusione hè aperta, è sbuchjarà in i casi serii.

 

5, batterie di lithium ùn pò esse usu over-discharge, a tensione di scaricamentu ùn pò esse più bassu di u limitu più bassu di a bateria, affettendu a vita di u ciclu di a bateria;ùn pò esse usu over-charged, a tensione di carica ùn pò esse più altu ch'è u limitu supranu di a tensione di a bateria, a valvula a prova di splusioni si apre, u casu seriu sfonderà.

 

6, differente mudelli di i prudutti batterie lithium ùn ponu esse mischiu usu, struttura batterie, cumpusizioni chimica, deviazione di rendiment batterie hà seriu risichi di sicurità.

Cù l'aumentu graduali in stu mercatu di i veiculi elettrici, ponu stimulà in modu efficace ui pruduttori di batterie di lithiumnant'à u sviluppu batterie di putenza, lithium batterie materiali tecnulugia ricerca è sviluppu è manifattura vi cuntinuà à prugressu.Pò esse previstu chì, sottu u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di batterie, i pacchetti di batterie di lithium diventeranu più è più diffusi, ma ancu più è più sicuri.


Tempu di Postu: 21-Mar-2024