Quantu tempu ci vole à carica a batteria di lithium di serratura intelligente

u=4232786891,2428231458&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG

Comu tutti sapemu, i chjusi intelligenti necessitanu alimentazione per l'alimentazione, è per ragioni di sicurezza, a maiò parte di i chjusi intelligenti sò alimentati da batterie.Per i serrature intelligenti, cum'è l'apparecchi in standby longu à pocu cunsumu d'energia, e batterie ricaricabili ùn sò micca una soluzione megliu.È e batterie secche più cumune deve esse rimpiazzate annu, qualchì volta scurdate di rimpiazzà o malfunction d'alarma bassu, ma ancu senza a chjave serà assai embarrassing.

A bateria utilizata hè abatteria di lithiumfattu di materiale polimericu, u putere almacenatu hè grande, dispunibule per un bellu pezzu, una carica dispunibile per circa 8 - 12 mesi, è hà una funzione di ricurdà di mancanza di energia, quandu u putere ùn hè micca abbastanza per centu volte u putere per apre è chjude a porta, u serratura intelligente vi ricurdà a voce à l'utilizatore per carica in tempu.Smart Lock hè un pruduttu assai umanu.

Batterie ricaricabili di lithium, sò ricaricabili via USB (cavu di dati di carica di u telefuninu di casa pò esse), a prima carica hè cunsigliatu per micca più di 12 ore.

Cumu ùn andà in casa per un bellu pezzu, chì a batteria di lithium hè morta, pò esse culligata à una bateria rechargeable, à u serratura intelligente per l'alimentazione temporale.

Chì tippu di batteria di lithium di serratura intelligente hè?

A bateria di lithium ùn hè micca un solu tipu di pruduttu.In generale, in termini di sistema chimicu, i sistemi cumuni ponu esse divisi in titanate di lithium, cobaltate di litiu, fosfatatu di ferru di litiu, manganate di litiu, sistema hibridu ternariu, etc.

Frà elli, u sistema hibridu ternariu hè sopratuttu adattatu per a dumanda di u mercatu di i prudutti di serratura di a porta cù un costu moderatu è una forte stabilità termale, è certi prudutti high-end utilizanu cobaltate di lithium è hibridu ternariu per ottene energia più altu.Lithium cobaltate rende megliu, ma u prezzu hè altu.

In quantu à a forma di produttu, ci sò principarmenti parechji tippi di batterie di lithium nantu à u mercatu: batterie di polimeru di lithium pack soft, batterie di lithium cilindriche è batterie di cunchiglia d'aluminiu.Frà elli, a bateria di polimeru di lithium pack soft hè largamente usata in parechji tippi di l'elettronica di u cunsumu cù i so vantaghji unichi, chì hà e caratteristiche di una forte customizability, una alta densità di energia, un effettu di scaricamentu megliu, una tecnulugia più matura è una bona sicurezza.

Cumu carricà bè e batterie di lithium?

A causa di a raghjoni chì e batterie di lithium ponu esse caricate ciclicamente, per maximizà a vita di serviziu di batterie di lithium, prima di tuttu, hè cunsigliatu chì l'utilizatori cumprà batterie di lithium prodotte da i pruduttori di batterie di lithium d'alta qualità, è in segundu, hè ancu Hè impurtante di carricà bè e batterie di lithium.

E batterie di lithium sò generalmente caricate cù i seguenti punti in mente:

1. L'ambienti di carica necessitanu attenzione.Serratura di a porta intelligente generale adattata à a temperatura di travagliu di a bateria trà 0-45 gradi, deve evità di carica à una temperatura troppu bassa o troppu alta.

2. Sviluppà boni abitudini di carica, carica puntuale, evite a carica solu quandu u putere hè troppu bassu.Evite ancu a carica di longu tempu è u spegnimentu puntuale dopu chì a carica hè finita.

3. Aduprate un caricatore cumpletu;a bateria deve evitari gocce pesanti.

A vostra serratura intelligente di casa hè una batteria di lithium o una cellula secca?

In generale, u serratura intelligente cù batterie secche sò serratura semi-automatica, u vantaghju hè chì u risparmiu di energia, è più stabile;è cù batterie di lithium sò serratura cumplettamente autumàticu, soprattuttu qualchi serratura video, serratura ricunniscenza faccia è altri cunsumu putenza hè relativamente grande prudutti.

Per u mumentu, u mercatu di e batterie secche ùn hè micca assai grande, a futura batteria di lithium duminerà è diventeranu standard.A chjave principale per vede un aumentu constante di a proporzione di serrature intelligenti cumplettamente automatiche, una varietà di funzioni novi chì necessitanu l'electricità per guidà l'aghjurnamentu iterativu.

Batterie lithium pò esse ricaricatu ripetutamente, riciclamentu, è longa vita, ancu s'è u costu d'investimentu una volta hè relativamente altu, ma l'usu dopu di stabilità è sperienza d'utilizatore hè megliu cà batterie secche.L'usu di a temperatura di a bateria di litiu pò risponde cumplettamente à l'usu estremu di i requisiti di temperatura di a serratura di porta intelligente, ancu in a gamma di minus 20 ℃ pò esse aduprata nurmale.

A batteria di litiu Smart Lock pò esse usata per circa un annu cù una sola carica.


Tempu di Postu: 12-Jan-2023