U rapportu di u travagliu di u guvernu hà citatu prima e batterie di lithium, "i novi trè tippi di" crescita di l'esportazioni di quasi 30 per centu.

U 5 di marzu à 9:00 am, a seconda sessione di u 14u Cungressu Naziunale di u Populu hà apertu in u Great Hall of the People, u Premier Li Qiang, in nome di u Cunsigliu di Statu, à a seconda sessione di u 14th National People's Congress, u guvernu. rapportu di travagliu.Hè mintuatu chì in l'annu passatu, a pruduzzione è a vendita di i veiculi d'energia nova cuntavanu più di 60% di a proporzione glubale, i veiculi ilettricu, batterie di lithium, i prudutti fotovoltaici, "i novi trè" crescita di l'esportazione di quasi 30%.

U Premier Li Qiang hà introduttu l'annu passatu in u rapportu di u travagliu di u guvernu:

➣ A pruduzzione è a vendita di veiculi d'energia novi rapprisentanu più di 60% di a parte glubale.

 

➣ Prumove u cummerciu esteru per stabilizà a scala è ottimisà a struttura, i veiculi elettrici,batterie di lithium, i prudutti fotovoltaici, "i novi trè" crescita di l'esportazione di quasi 30%.
➣ Fornitura stabile di risorse energetiche.

➣ Formulazione di pulitiche per sustene u sviluppu di l'industrii verdi è à pocu carboniu.➣ A prumuzione di a trasfurmazioni di emissioni ultra-bassu in l'industrii chjave.➣ Lanciate a custruzzione di u primu batch di cità piloti è parchi di carbone.Participà attivamente è prumove a governanza globale di u clima.

➣ A pulitica monetaria hè stata precisa è putente, cù duie riduzioni in u ratio di esigenza di riserva è dui taglii in u tassu d'interessu puliticu, è una crescita significativa di prestiti per l'innuvazione scientifica è tecnologica, a fabricazione avanzata, i picculi è micro-imprese inclusivi, è u sviluppu verde. .

Punti salienti di u travagliu energeticu di questu annu:

Puntu 1: I principali scopi previsti per u sviluppu di questu annu sò

 

➣ crescita di u PIB di circa 5%;

 

➣ Reduce u cunsumu d'energia per unità di PIB da circa 2,5 per centu, è cuntinueghja à migliurà a qualità di l'ambiente ecologicu.

Puntu 2: Consolidate è espansione l'avanguardia di l'industrii cum'è i veiculi intelligenti di l'energia nova in rete, accelerà u sviluppu di l'energia di l'idrogenu emergente di punta, novi materiali, medicini innovativi è altre industrie, è custruisce attivamente novi mutori di crescita cum'è a bio-manifattura. , voli spaziali cummerciale è ecunumia à bassa altitudine.

Puntu 3: rinfurzà a custruzzione di basa di energia eolica è fotovoltaica à grande scala è corridori di trasmissione, prumove u sviluppu è l'utilizazione di risorse energetiche distribuite, sviluppà novi tipi di almacenamentu d'energia, prumove l'usu di l'energia verde è u ricunniscenza mutuale internaziunale, è dà piena. ghjucà à u rolu di carbone è generazione di energia di carbone-powered, cusì à assicurà chì u sviluppu ecunomicu è suciale di a dumanda di energia.

Puntu 4: Promuove attivamente è fermamente u peaking di u carbonu è a neutralità di carbone.Eseguite fermamente e "Ten Actions for Peak Carbon".

Puntu 5: Aumentà a capacità per a cuntabilità statistica è a verificazione di l'emissioni di carbonu, stabilisce un sistema di gestione di l'impronta di carbonu, è espansione a copertura di l'industrii in u mercatu naziunale di carbone.

Puntu 6: Implementà u prughjettu di trasfurmazioni è di aghjurnamentu di a tecnulugia di fabricazione, cultivà è cresce clusters avanzati di fabricazione, creanu zoni naziunali di dimostrazione di l'industrializazione, è prumove a trasformazione high-end, intelligente è verde di l'industrii tradiziunali.

Puntu 7: Stabilizà è espansione u cunsumu tradiziunale, incuragisce è prumove a sustituzione di vechji beni di cunsumu cù novi, è rinfurzà u cunsumu grossu di veiculi intelligenti di nova energia cunnessi à Internet, prudutti elettronichi è altri prudutti.

Puntu 8: Sviluppà vigorosamente a finanza di a scienza è a tecnulugia, a finanza verde, a finanza inclusiva, a finanza di pensione è a finanza digitale.


Tempu di Postu: 21-Mar-2024