Vantaghji di e batterie di lithium per u almacenamentu di energia

In ubatteria di lithiumin una tappa di appiecazione à grande scala, u sviluppu di l'industria di l'almacenamiento d'energia di a batteria di litio hè ancu fortemente sustinutu da i guverni.Vantaghji più evidenti di e batterie di fosfatatu di ferru di lithium per l'almacenamiento d'energia cuminciaru à andà à u publicu.A capacità tutale di u mercatu di almacenamentu di l'energia di a batteria di litiu hè assai considerableu, u latu di l'utilizatori hà un grande putenziale.

Status di u almacenamentu di l'energia di a bateria di lithium

Cina cum'è una nova putenza di energia, a nova industria di l'energia in l'ultimi anni hè stata u rapidu sviluppu di u campu di l'almacenamiento di l'energia hè stata ancu attentamente osservata, in fronte di una grande dumanda di u mercatu è u putenziale, l'imprese domestiche di almacenamentu di l'energia di a batteria di litio cum'è l'imprese. leone dorme prontu à andà.

A capacità tutale dibatteria di lithiummercatu di almacenamiento di energia hè assai considerableu, u latu utilizatori di u putenziale enormu.

L'applicazione attuale di l'almacenamiento di l'energia di a bateria di lithium pare esse e trè grandi spazii di almacenamiento d'energia: almacenamiento d'energia di u ventu à grande scala, putenza di salvezza di a stazione di basa di cumunicazione, almacenamiento di energia di famiglia.À mezu à elli, u campu di energia di salvezza di a stazione di basa di cumunicazione attualmente cuntene una proporzione più grande di l'almacenamiento d'energia di a famiglia da Tesla partia l'onda "famiglia di energia", ci hè un spaziu più grande per u sviluppu è l'espansione, grande almacenamentu di energia eolica à cortu termine. impulsu ùn pare micca esse.

A tecnulugia di almacenamentu di l'energia di a batteria Li-ion si avvicina à a maturità è a riduzione generale di i costi

In generale, in l'ultimi anni, cum'è a dumanda di u mercatu di batterie di lithium cuntinueghja à espansione, a produzzione di massa à grande scala di batterie di lithium, u so costu hè in diminuzione annu per annu, u prezzu attuale hè abbastanza per esse sviluppatu cummerciale è largamente utilizatu.Inoltre, l'attenuazione di a bateria di lithium di putenza à sottu à u 80% di a capacità iniziale, pò esse aduprata in u campu di l'almacenamiento d'energia, riducendu ancu u costu di e batterie di lithium per l'almacenamiento d'energia.

Attualmente, a tecnulugia di almacenamentu d'energia di a batteria di lithium hè sempre in u stadiu di scuperte cuntinui, u gap tecnologicu trà domesticu è straneru ci hè spaziu per ristrettu, batteria di fosfatatu di ferru di lithium à batterie di lithium ternary, è tandu à i materiali attuali titanate di lithium caldu, tecnologicu cambià sempre affetta u costu dibatterie di lithiumè u equilibriu di a catena di l'industria, cusì l'investituri anu da affruntà u risicu di l'upgrading tecnologicu è a mudernizazione di a produzzione d'ingrossu altu voluminu.

Vantaghji di e batterie di lithium in u almacenamentu di energia

Impulsatu da forti bisogni di sviluppu suciale è enormi mercatu potenziale,pacchettu di batterie di lithiumA tecnulugia di almacenamentu d'energia hè sviluppata in a direzzione di grande scala, alta efficienza, longa vita, low cost è senza contaminazione.U almacenamentu di l'energia di a bateria di lithium hè attualmente a strada tecnica più fattibile.

1. Batteria di fosfatatu di ferru di lithium hà una densità d'energia relativamente alta, una gamma forte, è cù l'applicazione di materiali di l'anodu di fosfatatu di ferru di lithium, l'anodu di carbone tradiziunale di l'anodu di lithium-ion a vita di a bateria di energia di lithium-ion hè stata assai migliurata, l'applicazione preferita in u campu di l'energia. almacenamentu.

2. Long ciclu di vita di batterie di lithium, in u futuru à migliurà a densità di energia hè relativamente bassu, gamma hè debbuli, altu prezzu di sti shortcomings fà l 'applicazzioni di batterie di lithium in u campu di almacenamiento energia pussibule.

3. Lithium performance multiplicatore batterie hè bonu, a preparazione hè relativamente faciuli, in u futuru à migliurà u funziunamentu altu temperature è u performance cycling mischinu è altri shortcomings sò più favurevuli à l 'applicazzioni di u campu di a pruvista energia.

4. Global sistema di almacenamentu di l'energia di lithium in a tecnulugia di l'altru sistema di almacenamentu di l'energia di a bateria hà cuntatu assai più di a proporzione di batterie di lithium-ion diventerà u mainstream di u futuru almacenamentu di energia.2020, u mercatu di batterie di almacenamentu di energia ghjunghjerà à 70 miliardi di yuan.

5. Pulita è senza contaminazione.Batterie di lithium ùn cuntenenu piombo, cadmiu, mercuriu è altri sustanzi tossichi, è à u stessu tempu, perchè a bateria deve esse ben sigillata, in u prucessu di utilizà assai pochi gasi liberati, ùn provoca micca a contaminazione di l'ambiente.

U rolu principali di a tecnulugia di supply supply di energia in u sistema di energia hè sempre più attente cù u sviluppu di a riforma di u sistema di energia è a custruzzione di rete intelligente.Sia da a perspettiva di u mercatu domesticu o internaziunale, e prospettive di u mercatu di almacenamiento di energia di litiu sò assai larghe.Basatu nantu à i vantaghji di e batterie di lithium in u campu di l'applicazioni di almacenamiento d'energia, è ponu esse eliminati à u putere dibatterie di lithiumper truvà un novu "locu per aduprà", e grande cumpagnie cuminciaru à mette in u mercatu di l'almacenamiento d'energia.


Tempu di post: 24-Jan-2024