103450 1800mAh 7.4V Batterie ricaricabili di polimeru di litiu, per i dispositi medichi

Breve descrizione:

Numero di mudellu: 7.4V 1800mah
Marca: XUANLI
Origine: Cina
Picculi ordini: accettatu
Specificazioni Chiavi / Caratteristiche Speciali:
A dimensione di a bateria di polimeru di lithium pò esse fatta apposta.Avemu un vantaghju di fà una batteria LiPo speciale cum'è una batteria LiPo estremamente fina (1,5 mm), una batteria LiPo à alta temperatura, una batteria LiPo à bassa temperatura, una batteria LiPo di forma speciale (tonda)

 


Detail di u produttu

Fate una dumanda

Tags di u produttu

Dettagli:

Batteria di lithium Polymer 7.4V Modellu di produttu: XL 7.4V 1800mAh
Paràmetri tecnichi di a batteria di litio polimeru 7.4V (in particulare pò esse cuncepitu secondu i bisogni di u cliente - voltage / capacità / dimensione / linea)
Un mudellu di batteria: 103450
Metudu di imballaggio: film termoretractibile in PVC
Modellu di filu: UL3239 20AWG

Lithium-Metall-Polymer

Nantu à noi

I prudutti principali di a cumpagnia Xuanli sò: batterie intelligenti, batterie di lithium 18650, batterie di lithium polimeru, batterie di fosfatatu di ferru di litiu, batterie di putenza, caricatori di batterie è diverse batterie speciali.
I prudutti di a cumpagnia sò largamente utilizati in: prudutti medichi, equipaghji di putenza, prudutti di illuminazione, arnesi di energia, prudutti elettronichi di cunsumatori è diversi campi di alimentazione di l'equipaggiu elettronicu portatile high-end.
A cumpagnia Xuanli aderisce à a filosofia cummerciale se "fate un bonu travagliu di ogni bateria cù" "core, prufessionalità, focus è innocation", aderisce à u posizionamentu di serviziu di u mercatu mediu è high-end, è hè impegnata à adattà ogni alimentazione elettrica. suluzione per i clienti. Qualità eccellente, suluzioni prufessiunali, servizii dedicati, è cuncetti innovatori permettenu à a reta di serviziu di a cumpagnia di copre tutte e parte di u mondu.

Altru

Perchè sceglie noi?
1.U stilu di u populu Xuan Li hè: pruvate à fà u megliu, insiste nantu à a migliione cuntinua;Sempre innuvate, aderite à l'innuvazione efficace.
2.Xuan Li valori core: u cliente prima, a qualità prima, a ricerca di l'eccellenza, a prumessa, u travagliu in squadra, u rispettu di l'individui.
Dettagli di u cummerciu:
(1) Imballaggio: imballaggio industriale (pò esse cum'è esigenze di u cliente)
(2) Tempu di consegna: di solitu 15-35 ghjorni dopu u pagamentu
(3) Terminu di pagamentu: T / T, PayPal, L / C


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi