Vulete cunnette dui pannelli solari à una batteria? Avete ghjuntu à u locu ghjustu, perchè vi daremu i passi per fà bè.
Cumu cunnette dui pannelli solari à una batteria di ruggine?
Quandu ligami una sequenza di pannelli solari, cunnessi un pannellu à l'altru. Cunnettendu i pannelli solari, un circuitu di stringa hè custruitu. U filu chì cunnetta un terminal negativu di u pannellu solare à u terminal pusitivu di u pannellu prossimu, è cusì. In serie hè unu di i modi più simplici per ligà i vostri sistemi di energia solare.
U primu passu hè di cunnette a vostra bateria à u controller di carica (MPPT o PWM). Questu hè u primu travagliu chì deve esse cumpletu. Risicheghjate di dannà u controller di carica se cunnette i pannelli solari à questu.
U currente chì u vostru controller di carica manda à e batterie determina a densità di u filu. Per esempiu, u Renogy Rover 20A furnisce 20 amps à a bateria. I fili cù almenu una capacità di trasportu 20Amp sò necessarii, cum'è l'usu di un fusible 20Amp in a linea. L'unicu filu chì deve esse fusionatu hè u pusitivu. Sè vo aduprate un filu di cobre flexible, avete bisognu di stu filu AWG12. Installa u fusible u più vicinu pussibule à e cunnessione di a bateria.
Allora, cunnette i vostri pannelli solari. À questu puntu, cunnetterete i vostri dui pannelli solari.
Questu pò esse fattu sia in sequenza sia in parallelu. Quandu si unisce à i vostri dui pannelli in serie, a tensione aumenta, mentre chì a cunnessione in parallelu aumenta u currente. Un filu più chjucu hè necessariu quandu u filatu in serie cà quandu u filatu in parallelu.
U cablaggio da u pannellu solare serà troppu cortu per ghjunghje à u vostru controller di carica. Pudete cunnette lu à u vostru controller di carica cù stu cordone. A cunnessione seriale serà aduprata a maiò parte di u tempu. In u risultatu, andemu avanti è fà a cunnessione di serie. Pone u caricatore u più vicinu à e batterie cum'è pussibule. Posizionate u vostru controller di carica u più vicinu à i dui pannelli solari pussibule per riduce e perdite di filu. Per riduce e perdite, sguassate ogni cunnessione restante chì cunnetta i pannelli solari à u controller di carica.
Allora, cunnette qualsiasi carichi DC minori à u terminal di carica di u controller di carica. Se vulete usà un inverter, attaccallu à i connettori di batterie. Cunsiderate u schema sottu cum'è un esempiu.
U currente chì viaghja à traversu i fili determina a so dimensione. Se u vostru inverter tira 100 amps, u vostru cable è i fusioni deve esse dimensionati bè.
Cumu aduprà dui pannelli solari nantu à una batteria?
Per fà quessa, duvete cunnette i pannelli in parallelu per alimentà un sistema di batteria doppia. Cunnette i negativi à i negativi è i pusitivi à i pusitivi per cunnette dui pannelli solari in parallelu. I dui pannelli anu da avè a stessa tensione ideale per ottene u massimu output. Per esempiu, u pannellu solare SunPower 115W hà e seguenti specificazioni:
A tensione massima nominale hè 19,8 V.
U più altu rangu esistenti = 5,8 A.
Potenza nominale massima = Volt x Esistente = 19,8 x 5,8 = 114,8 W
Quandu dui di sti mantelli sò cunnessi in parallelu, a più grande putenza nominale hè 2 x 19,8 x 5,8 = 229,6 W.
Se dui pannelli anu puntuazioni di output differenti, u pannellu cù a tensione nominale ideale più bassu determina u megliu voltage per u sistema. Sconcertatu? Videmu ciò chì succede quandu u nostru pannellu solare è a manta solare sò cunnessi.
18.0 V hè a tensione classificata ideale.
U massimu nominale attuale hè 11,1 A.
19,8 volt hè a tensione nominale massima.
A valutazione massima attuale hè 5,8 A.
Cunnettenduli in parallelu rende:
(304,2 W) = putenza nominale massima (18,0 x 11,1) Plus (18,0 x 5,8)
In u risultatu, a pruduzzione di i mantelli solari serà ridutta da 10% à (18,0 x 5,8 =-RRB-104,4 W).
Chì ghjè u megliu modu per cunnette 2 pannelli solari?
Ci hè dui modi diffirenti di cunnetta, è discuteremu tutti dui quì.
Cum'è e batterie, i pannelli solari anu dui terminali: unu pusitivu è un negativu.
Quandu u terminal pusitivu di un pannellu hè cunnessu à u terminal negativu di un altru, una cunnessione seria hè prodotta. Un circuitu di fonte PV hè stabilitu quandu dui o più pannelli solari sò cunnessi in questu modu.
Quandu i pannelli solari sò ligati in serie, a tensione aumenta mentre l'amperaggio ferma constante. Quandu dui pannelli solari cù valutazioni di 40 volt è 5 amps sò cunnessi in serie, a tensione in serie hè di 80 volt è l'amperage resta à 5 amps.
A tensione di l'array hè aumentata da i pannelli di cunnessione in serie. Questu hè cruciale perchè l'inverter in un sistema di energia solare deve operare à una tensione specifica per funziunà bè.
Allora cunnette i vostri pannelli solari in serie per risponde à i bisogni di a finestra di tensione di u vostru inverter.
Quandu i pannelli solari sò cablati in parallelu, u terminal pusitivu di un pannellu cunnetta à u terminal pusitivu di l'altru, è i terminali negativi di i dui pannelli liganu.
E linee pusitive sò cunnesse à una cunnessione pusitiva in una scatula di combinazione, mentre chì i fili negativi sò cunnessi à un connettore negativu. Quandu parechji pannelli sò cunnessi in parallelu, un circuitu di output PV hè custruitu.
Quandu i pannelli solari sò cunnessi in serie, l'amperaggio aumenta mentre a tensione ferma constante. In u risultatu, u filatu di i pannelli idèntici in parallelu cum'è prima mantene a tensione di u sistema à 40 volti, ma hà aumentatu l'amperage à 10 amps.
Pudete aghjunghje pannelli solari extra chì generanu putere senza superà e restrizioni di tensione di travagliu di l'inverter cunnessendu in parallelu. L'invertitori sò ancu limitati da l'amperaggio, chì pò esse superatu cunnessu i vostri pannelli solari in parallelu.
Tempu di post: Jul-27-2022