Ex d IIC T3 Gb hè un marcatu cumpletu di prutezzione di esplosione, u significatu di e so parti hè u seguente:
Ex:indica chì l'attrezzatura hè l'apparecchiatura elettrica a prova di esplosione, hè l'abbreviazione di l'inglese "a prova di esplosione", chì hè tutta l'apparecchiatura a prova di esplosione deve avè u segnu.
d: significa u modu di prova di esplosione, u numeru standard GB3836.2. L'attrezzatura a prova di esplosione si riferisce à a pussibilità di generà scintille, archi è temperature periculose di i cumpunenti elettrici in a cunchiglia cù un rendimentu a prova di esplosione, a cunchiglia pò sustene a pressione di splusione di a mistura interna di gas splusivi, è per prevene l'esplosione interna. a cunchiglia chì circundava a propagazione di mischi splusivi.
IIC:
II significa chì l'equipaggiu hè adattatu per l'ambienti di gas splusivi in l'ambiente di u gasu splusivu in a minera di carbone non-coal underground, cum'è e fabbriche, ecc.
C significa chì l'equipaggiu hè adattatu per gas IIC in ambienti di gas splusivi. I gasi IIC anu periculi splusivi estremamente elevati, i gasi rapprisentanti sò l'idrogenu è l'acetilene, chì anu i requisiti più stretti per l'equipaggiu a prova di esplosione.
T3: A temperatura massima di a superficia di l'equipaggiu ùn deve esse più di 200 ℃. In ambienti splusivi, a temperatura di a superficia di l'equipaggiu hè un indicatore di sicurezza impurtante. Se a temperatura di a superficia di l'equipaggiu hè troppu alta, pò ignite a mistura di gas splusivi circundante è pruvucà una splusione.
Gb: significa Livellu di prutezzione di l'equipaggiu. A "G" sta per Gas è indica chì l'equipaggiu hè adattatu per l'usu in ambienti a prova di esplosione di gas. L'equipaggiu cù una qualificazione Gb pò esse aduprata in e zone periculose di Zona 1 è Zona 2.
Tempu di Postu: 09-Jan-2025