Impulsatu da a pulitica di "doppiu carbonu" per riduce l'emissioni di carbone, a struttura naziunale di generazione di energia hà da vede cambiamenti significativi. Dopu à u 2030, cù a migliione di l'infrastruttura di almacenamentu di l'energia è di l'altri equipaghji di supportu, a Cina hè prevista per compie a transizione da a generazione di energia fossili à a nova generazione di energia basata nantu à l'energia da u 2060, cù a proporzione di a nova generazione di energia chì righjunghji più di 80%.
A pulitica "doppiu carbonu" guidà u mudellu di i materiali di generazione di energia di a Cina da l'energia fossili à a nova energia gradualmente, è hè previstu chì da u 2060, a nova generazione d'energia di a China cuntarà più di 80%.
À u listessu tempu, per risolve u prublema di a pressione "instabile" purtata da a cunnessione di rete à grande scala da u latu di a nova generazione di energia, a "pulitica di distribuzione è di almacenamento" da u latu di a generazione di energia purterà ancu novi scontri per l'energia. latu di almacenamentu.
In settembre di u 2020, à a 57a sessione di l'Assemblea Generale di e Nazioni Unite, a Cina hà prupostu formalmente l'obiettivu di u "doppiu carbonu" di ottene u "piccu di carbone" per u 2030 è a "neutralità di u carbonu" per u 2060. 2030 è "carbon neutral" da u 2060.
In u 2060, a Cina entrerà in a tappa "neutrale", cù l'emissioni di carbone previste per ghjunghje à 2,6 miliardi di tunnellate, una diminuzione di 74,8% paragunata à u 2020.
Hè vale a pena nutà quì chì "carbon neutral" ùn significa micca emissioni zero di diossidu di carbonu, ma piuttostu chì a quantità tutale di emissioni di diossidu di carbonu o di gasu di serra prodotte direttamente o indirettamente da a produzzione corporativa, l'attività persunale è altre azzioni seranu compensate da a piantazione di arburi. , a cunservazione di l'energia è a riduzzione di emissioni per ottene emissioni pusitivi è negativi di diossidu di carbonu o di gas di serra prudutte da elli stessi. L'obiettivu hè di ottene emissioni zero cumpensendu l'emissioni di diossidu di carbonu o di gas di serra generate direttamente o indirettamente da l'attività di l'imprese, cum'è a piantazione di arburi è u risparmiu d'energia.
I nostri primi trè industrii cù emissioni di carbonu elevate oghje sò:
In u settore di furnimentu di l'electricità, chì cuntene a più alta parte, u paese generà 800 milioni di kWh d'electricità in 2020.
Impulsatu da a pulitica di "doppiu carbonu" per riduce l'emissioni di carbone, a struttura naziunale di generazione di energia hà da vede cambiamenti significativi.
Dopu à u 2030, cù a migliione di l'infrastruttura di almacenamentu di l'energia è di l'altri equipaghji di supportu, a Cina hè prevista per compie a transizione da a generazione di energia fossili à a nova generazione di energia basata nantu à l'energia da u 2060, cù a proporzione di a nova generazione di energia chì righjunghji più di 80%.
Cù l'esplosione di u novu latu di generazione d'energia di u mercatu, l'industria di l'almacenamiento d'energia hà ancu introduttu novi scoppi.
U almacenamentu di energia hè inseparabile da a nova generazione di energia (energia fotovoltaica è eolica).
Sia u PV sia l'energia eolica anu una forte randomness è restrizioni geografiche, chì risultanu in forti incertezze in a generazione di energia è a frequenza di u latu di a generazione di energia, chì ponu purtà una grande pressione d'impattu nantu à u latu di a rete durante a cunnessione di a rete.
Stazioni di almacenamentu di energia ùn ponu micca solu risolve in modu efficace u prublema di "luce è ventu abbandunati", ma ancu "regulazione di u piccu è di a frequenza", cusì chì a generazione di energia è a frequenza di u latu di a generazione di energia ponu currisponde à a curva pianificata di u latu di a rete, cusì realizà una cunnessione di rete liscia per a nova generazione di energia.
Attualmente, u mercatu di almacenamiento d'energia di a Cina hè sempre in a so infanzia paragunatu à i mercati stranieri, cù a migliione cuntinua di l'acqua di a China è l'altri infrastrutture.
L'almacenamiento pompatu hè sempre dominante in u mercatu, cù 36GW di almacenamentu pompatu installatu in u mercatu cinese in 2020, assai più altu ch'è 5GW di almacenamiento elettrochimicu; in ogni modu, l'almacenamiento chimicu hà i vantaghji di ùn esse sottumessu à restrizioni geografiche è cunfigurazione flexible, è crescerà più veloce in u futuru; hè previstu chì l'almacenamiento elettrochimicu in Cina supererà gradualmente l'almacenamiento pompatu in u 2060, righjunghjendu 160GW.
In questa tappa in u novu latu di generazione d'energia di l'offerta di prughjettu, parechji guverni lucali specificanu chì a nova stazione di generazione d'energia cù almacenamiento micca menu di 10% -20%, è u tempu di carica ùn hè micca menu di 1-2 ore, pò esse vistu chì a "pulitica di almacenamentu" purterà una crescita assai considerableu per u latu di generazione di energia di u mercatu di almacenamiento di energia elettrochimica.
Tuttavia, in questa tappa, perchè u mudellu di prufittu è a cunduzzione di i costi di l'almacenamiento d'energia elettrochimica latu di generazione di energia ùn hè micca ancu assai chjaru, risultatu in un tassu di ritornu internu bassu, a maiuranza di stazioni di almacenamento d'energia sò principalmente custruzzione guidata da pulitica, è u mudellu di cummerciale hè sempre da risolve.
Tempu di post: Jul-21-2022