Batterie di lithium rechargeable all-state solidu pare esse una direzzione impurtante per u sviluppu futuru

Indipendentemente da e prestazioni, u costu o e considerazioni di sicurezza, e batterie ricaricabili in tuttu u statu solidu sò a megliu scelta per rimpiazzà l'energia fossili è eventualmente rializà a strada per i veiculi d'energia nova.

Cum'è l'inventore di materiali di catodi cum'è LiCoO2, LiMn2O4 è LiFePO4, Goodenough hè ben cunnisciutu in u campu dibatterie di lithium-ionè hè veramente u "babbu di e batterie di lithium-ion".

未标题-2

In un articulu recente in NatureElectronics, John B. Goodenough, chì hà 96 anni, riviseghja a storia di l'invenzione di a bateria di lithium-ion rechargeable è mostra a strada avanti.

In l'anni 1970, una crisa di u petroliu hà eruptatu in i Stati Uniti. Realizà a so dipendenza eccessiva da l'impurtazioni di petroliu, u guvernu hà iniziatu un grande sforzu per sviluppà l'energia solare è eolica. A causa di a natura intermittente di l'energia solare è eolica,batterie ricaricabilieranu eventualmente necessarii per almacenà sti fonti d'energia rinnuvevuli è puliti.

A chjave per a carica è a scaricamentu reversibile hè a reversibilità di a reazione chimica!

À quellu tempu, a maiò parte di e batterie non-rechargeable usavanu elettrodi negativi di litiu è elettroliti organici. Per ottene batterie ricaricabili, tutti cuminciaru à travaglià nantu à l'incrustazione reversibile di ioni di litiu in catodi di sulfuru di metalli di transizione stratificati. Stanley Whittingham di ExxonMobil hà scupertu chì a carica è a scaricamentu reversibile puderanu esse ottenute da a chimica di intercalazione utilizendu TiS2 stratificati cum'è materiale di catodu, cù u pruduttu di scaricamentu chì hè LiTiS2.

Sta cellula, sviluppata da Whittingham in u 1976, hà ottenutu una bona efficienza iniziale. In ogni casu, dopu à parechje ripetizioni di carica è scaricamentu, i dendriti di lithium si formanu in a cellula, chì crescenu da u negativu à l'elettrodu pusitivu, creendu un cortu circuitu chì puderia ignite l'elettrolitu. Stu tentativu, di novu, hè finitu in fallimentu !

Intantu, Goodenough, chì si trasferì à Oxford, stava investigando quantu lithium puderia à u più esse disintegratu da i materiali di catodi di LiCoO2 è LiNiO2 in strati prima chì a struttura cambiassi. À a fine, anu ottinutu de-embedding reversibile di più di a mità di u lithium da u materiale di cathode.

Sta ricerca hà eventualmente guidatu Akira Yoshino di AsahiKasei per preparà u primubatteria ricaricabile di lithium-ion: LiCoO2 cum'è l'elettrodu pusitivu è u carbone grafiticu cum'è l'elettrodu negativu. Questa batteria hè stata aduprata cù successu in i primi telefoni cellulari di Sony.

Per riduce u costu è migliurà a sicurità. A bateria rechargeable all-solidu cù solidu cum'è elettrolitu pare esse una direzzione impurtante per u sviluppu futuru.

Dapoi l'anni 1960, i chimichi europei anu travagliatu nantu à l'incrustazione reversibile di ioni di litiu in materiali di sulfuru di metalli di transizione stratificati. À quellu tempu, l'elettroliti standard per e batterie rechargeable eranu principalmente elettroliti acuosi acidi è alkalini forti, cum'è H2SO4 o KOH. Perchè, in questi elettroliti aqueous, H + hà una bona diffusività.

À quellu tempu, e batterie ricaricabili più stabili sò state fatte cù NiOOH stratificati cum'è materiale di catodu è un forte elettrolitu alcaline aqueous cum'è l'elettrolitu. h+ puderia esse incrustatu in modu reversibile in u catodu NiOOH stratificatu per furmà Ni (OH)2. u prublema era chì l'electrolite aqueous limitava a tensione di a bateria, risultatu in una densità d'energia bassa.

In u 1967, Joseph Kummer è NeillWeber di Ford Motor Company anu scupertu chì Na + hà boni proprietà di diffusione in l'elettroliti ceramichi sopra à 300 ° C. Allora inventavanu una bateria recargable Na-S: sodiu fusu cum'è l'elettrodu negativu è sulfuru fusu chì cuntene bande di carbone cum'è l'elettrodu pusitivu. In u risultatu, anu inventatu una bateria recargable Na-S: sodiu fusu cum'è l'elettrodu negativu, sulphur fondu chì cuntene una banda di carbone cum'è l'elettrodu pusitivu, è una ceramica solida cum'è l'elettrolitu. Tuttavia, a temperatura di u funziunamentu di 300 ° C hà cundannatu sta bateria per esse impussibile di cummercializà.

In u 1986, Goodenough hà realizatu una batteria di lithium rechargeable all-state solidu senza generazione di dendrite cù NASICON. Attualmente, e batterie di lithium è sodium rechargeable all-state solid-state basate in elettroliti solid-state such as NASICON sò stati cummercializati.

In u 2015, MariaHelena Braga di l'Università di Portu hà ancu dimustratu un elettrolitu solidu d'ossidu poroso isolante cù conduttività di ioni di lithium è sodium paragunabili à l'elettroliti organici attualmente utilizati in batterie di lithium-ion.

In corta, indipendentemente da e prestazioni, u costu o e considerazioni di sicurità, e batterie ricaricabili in tuttu u statu solidu sò a megliu scelta per rimpiazzà l'energia fossili è eventualmente realizà a strada per i veiculi d'energia nova!


Tempu di Postu: Aug-25-2022